tisdag 10 mars 2015

Slöjd påse

Hej.
Nu är jag klar med kassen.
Jag tycker att det var en kul och rolig uppgift. Det tog mig ungefär 4-5 lektioner att göra den. Jag kom ju in lite sent så jag har inte gjort någon intervjuv med någon.
Resultatet vart faktiskt bättre än beräknat vilket var väldigt trevligt ☺
Jag hade nog kunnat vara lite noggrannare om man ska se saker som man skulle kunna förbättra. Jag är inte så jätte nöjd med banden eftersom att dom blev lite förlånga. Jag skulle ha klippt av banden tidigare.

2 kommentarer:

  1. Rolig kasse du har gjort!

    SvaraRadera
  2. Hur kom du fram till hur din kasse skulle se ut? Var det lätt att komma på idéer?
    Vad är det i resultatet som blev bättre än du hade planerat?
    Banden kan vi nog korta av på något sätt.
    Om du tänker på ditt sätt att arbeta i det här arbetsområdet (den här matchen), vad tar du då med dig till nästa arbetsområde?

    SvaraRadera